Hamburg wat een mooie ervaring!

25 december 2014 - Antwerpen, België

Hoi Allemaal,

voor ik begin aan mijn verhaal wil ik jullie eerst een heel fijne kerst en gelukkig nieuwjaar wensen. Dat 2015 een top jaar mag worden voor jullie allemaal!

Sinds vorig weekend ben ik terug in België, niet alleen om de kerstdagen door te brengen met familie en vrienden, maar ook om tot rust te komen. Ik heb achter mijn avonturen in Hamburg een punt gezet na lang nadenken en dit in overleg met mijn werkgever.

Niet dat Hamburg een verschrikkelijke plek is om te wonen, in tegendeel, het is een heel mooie stad waar veel te zien en te beleven valt. Maar omwille van mezelf, het ver weg zijn van alles en iedereen.

Mensen die dicht bij mij staan weten al een tijdje dat het niet al te best gaat met Krisje. 2014 is een jaar met mooie momenten geweest maar heb ook een paar rake klappen gehad op privé gebied. Mijn gezondheid laat me regelmatig in de steek, en het vele reizen, werken, ver weg zijn van de mensen die voor mij heel belangrijk zijn hebben de doorslag gegeven.

Ik ben nog altijd heel fier op het feit dat ik de kans gekregen heb, wat ik bereikt heb, en deze kans ook genomen heb. Heb er enorm veel van geleerd. Je leven inpakken en even opnieuw opstarten in een andere stad, met een andere cultuur, gewoontes en belevenissen het is niet eenvoudig. Maar ik ga zeker nog eens terug naar Hamburg, heb nog lang niet alles gezien daar.

Langs deze weg wil ik jullie allemaal bedanken voor de vele aanmoedigingen, steun, hulp en wat dan ook allemaal. Speciale dank gaat er uit naar mijn ouders, zussen, schoonbroers, room-mate, Inez, Nele, Maarten, Line en Julie, de Hamburgers die ik heb leren kennen en het management. Bedankt!

De komende dagen, weken, maanden zijn er om tot rust te komen, een nieuwe uitdaging staat te wachten en we zien wel wat er nog op mijn pad komt in 2015.

Bedankt voor jullie enthousiasme en tot gauw!

Krisje