Dagje vol inspiratie!

3 november 2014 - Hamburg, Duitsland

ZONdag en binnen blijven zitten is geen optie. Laten we maar eens op pad gaan. Soms ben ik mezelf zo dankbaar dat ik een echte flyertjes verzamelaar ben. Zo kwam ik een aantal dagen geleden te weten dat er een Design 'Gift' Markt was in Hamburg. Een plaats vol creatieve mensen, dat kan alleen maar voor inspiratie zorgen en wie weet vinden we er wel leuke kerstcadeautjes of op zijn minst een cadeau voor mezelf.

Mijn Belgische collega Inez werkt hier nu ook voor een tijdje en dat leek me wel leuk om de markt samen te bezoeken. Zo gezegd zo gedaan.

Het was een leuke locatie, waar het vol liep met creatieve wezens, gaande van juwelen, tot tekeningen, tot glaswerk. Na wat rond gekeken te hebben en de eerste aankopen te hebben gedaan, waren we toe aan een kopje koffie en taart. Ook dat was er te vinden. :)

We hebben alles bij elkaar toch een tijdje rond gekeken, leuke dingen gezien, en vooral wel wat inspiratie op gedaan voor de komende tijden.

Toen we terug naar de metro wandelden langs de Elbe werden we nog getrakteerd op een mooie zonsondergang, en hebben we ook even weer wat aan Iphone fotografie gedaan.

De gezellige dag hebben we afgesloten met een glaasje wijn en een lekkere pizza.

Doen we nog van die Design beurzen, Hamburg is een stad vol creatieve mensen...